Nog eentje om het af te leren...

17 augustus 2019 - Sommelsdijk, Nederland

Ok ok, nog 1 berichtje dan. Ik ga het eigenlijk wel missen om verslag uit te brengen en leuke dierenfoto's te schieten!

We hebben dan wel geen hond mee naar huis genomen, maar ik mag wel een hond een thuis geven!

Donderdag was mijn verjaardag (leeftijd is even niet belangrijk...) en ik heb Lari onder mijn hoede gekregen!

Patrick met certificaat

Het is al een echte pensionado van 10 jaar. Het is een border collie mix. Helaas altijd aan de ketting gelegen in een tuin, maar het lijkt erop dat hij niet verder slecht behandeld is. Hij is in goede conditie!

LARI7-WEBLARI11-WEBLARI12-WEB

LARI10-WEB Hij krijgt in het asiel alle aandacht!

Via deze link kom je op de persoonlijke pagina van Lari met foto's en een videootje op de website van ons favoriete asiel "Snoopy" in Pula (Istrië, Kroatië).

Het is een overzichtelijke website! Snuffel maar eens rond.

Vanwege zijn leeftijd zal Lari waarschijnlijk niet snel geadopteerd worden. En zal hij zijn leven afsluiten in het asiel. We weten dat hij daar veel ruimte heeft, veel vriendjes zal maken en alle aandacht van de vrijwilligers krijgt!

Wat een mooi cadeau!

Zou helemaal mooi zijn om hem nog in het echt te zien 1 van de komende jaren...

Groet,

Patrick

1. Erwin:
    17 augustus 2019
    Wat een mooi cadeau! En ook nog van harte Patrick.
  2. Corrie Snoek:
    17 augustus 2019
    Hoi gozer nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag (weet je geboortejaar😜) zeker een mooi kado👍ik zal je verslagen en jullie avonturen ook gaan missen. Bedankt hoor en beide keep up the good work, trots op jullie💋
  3. Jolanda:
    17 augustus 2019
    Wat leuk en bijzonder! Zou zeker tof zijn om hem nog eens live te zien. Ik weet ook je geboortejaar, omdat je net iets voorloopt op de mijne haha. Ik blijf dus een broekie en kan altijd bijna een jaar zien hoe het jouw vergaat in de nieuwe leeftijd 😉😜😘
  4. Mireille:
    Wat een top-kado! 👍🏻 Gefeliciteerd🎉
  5. Jannie Meijer:
    18 augustus 2019
    Nog gefeliciteerd ,een bijzonder leuk kado